jurnal de smotruiala si gatit

Jurnal de smotruiala si gatit – saptamana 3 – 9 septembrie

Bine ati venit la un nou jurnal de smotruiala si gatit – editia de toamna!

A doua saptamana o gasiti aici.

Saptamana 3

Stiti ca la 1 septembrie e An nou bisericesc, nu? Nu stiu de ce dar totdeauna mi s-a parut mai bine si mai logic plasat decat Anul Nou calendaristic. Poate pentru ca vine dupa vara cu aer de vacanta, e perioada cand se reintra in forta cu munca, incepe si scoala….

Am avut peste vara niste tentative de a continua jurnalul, pana la urma am abandonat mai mult pentru ca aveam probleme cu blogul, dificultati tehnice cum s-ar zice. Se incarca greu si desi am angajat om sa vada care e problema, nu a gasit nimic problematic…Si totusi mergea greu. Pana la urma am rezolvat problema mutandu-ma la alt host – pentru cine nu se stie, hostul sunt firma care gazduiesc bloguri pe serverele lor.

Acum merge bine si sunt multumita. Tot e bine desi am pierdut atata vreme.

Revenind la problemele de zi ci zi, toamna asta se anunta aglomerata, vrem sa mergem sa ii facem operatie de polipi lui Andrei cu speranta ca asta va mai rezolva din necazurile lui fizice. Inca mai are dureri de cap, mucoasa i se umfla foarte repede si suspectam si oaresce alergie, va trebui sa mergem si la doctorul aferent. Partea buna e ca am invatat sa recunoastem semnele – stim ca incepe sa aiba iar probleme cand i se inrosesc ochii. Stiu eu…or fi niste legaturi mucoasa, nervul optic, chist, doctorii nu mi-au explicat prea bine,eu am tras niste concluzii din observarea practica a situatiei.

Hai ca nu va mai plictisesc cu problemele noastre, sunt convinsa ca fiecare le are pe ale lui. Tot asa cum fiecare la inceput de septembrie, se incordeaza sa isi reintre in ritm…atunci cand nu e in vacanta, profitand de ieftinelile de sezon. Am si observat o forfota mare prin magazine, mai ales la raionul pentru scoala. Eu am inceput sa fac cumparaturile inca din iunie cu lista de la invatatoarea lui Petre. Cerea pe acolo caiete de un anumit tip, creioane de un anumit tip si pe acelea le-am cautat primele nefiind sigura cum si cand le gasesc. Mai am niste maruntisuri pe lista de care m-oi ocupa zilele astea.

Ce am mai cumparat au foat tricouri cu maneca lunga, am gasit niste tricouri faine la 8 lei la Auchan, am luat vreo 15, in cateva ture de cumparaturi. Una din tinutele mele preferate pentru ei la scoala este sa combin un tricou cu maneca lunga cu unul cu maneca scurta, de vara. Sau vestute, mai ales de blugi, merg iar foarte bine. Am vazut si niste camasute cu model de patratele dar pana sa ma hotarasc eu sa cumpar, nu ammai gasit. Oricum la cumparat de haine nu au intrat zilele in sac si avem destule toale. Pana tarziu in toamna, au ce inbraca, apoi va trebui sa fac o revizie cu hainele groase de anul trecut, sunt sigura ca multe nu mai sunt bune, erau la limita de la inceputul anului. Dar pana atunci mai e putin.

Ce imi pusesem in cap sa cumpar si nu am facut-o inca, era un ghiozdan. Anul trecut am luat unul fain si….l-am uitat in taxi….nu radeti, a fost o faza hilara in care l-am luat pe fiu-meu de la scoala si am mers direct la cumparaturi, m-am intors incarcata si ii luasem si o jucarie, am uitat sa verific daca si-a luat ghiozdanul din taxi de pe bancheta. Asa a ramas fara ghiozdan, i-am luat altul mai modest decat primul care avea masinute desenate pe el si zorzoane aferente. Ar putea continua cu ghiozdanul de anul trecut dar parca…..na, mai vedem, nu e o prioritate.

Voi ati avut cumparaturi de facut? Dar conserve ati pus? 🙂

[su_divider top=”no” style=”double” divider_color=”#9dbd6f” link_color=”#9dbd6f”]

Jurnal de smotruiala si gatit – varianta detaliata

jurnal de smotruiala – saptamana 2

Luni

[su_divider top=”no” style=”no” divider_color=”#9dbd6f” link_color=”#9dbd6f”]

Mic dejun: Ochiuri cu cascaval

pranz: Pulpe de pui cu garnitura de orez cu verdeata

cina: Salata mediteraneana cu ton

Marti

Mic dejun: Cereale cu lapte

Pranz: Pui franjuri cu ceapa si pireu de cartofi

Cina: Macaroane cu branza

Miercuri

sarcini zilnice in familie

Meniu

Mic dejun: Bruschette cu rosii si  busuioc

Pranz: Ardei umpluti de post

Cina: Zucchini prajit

Joi

Meniu

Mic dejun: Zacusca pe paine prajita

Pranz: Cascaval pane cu legume asortate

Cina: Varza calita cu carnaciori

Vineri

Mic dejun: Fructe

Pranz: Ratatouille

Cina: Iahnie de conopida

Sambata

Azi ne luam liber de la curatenie si alte treburi pe cat se poate. E sarbatoare, Nasterea Maicii Domnului.

Mic dejun: Salata Voinicel

Pranz: Vita picanta cu legume sotate

Cina: Paste alla vodka

Duminica

Zi dedicata lui Dumnezeu si distractiei in familie.

Mic dejun: Friganele cu scortisoara

Pranz: Snitel vienez din carne de porc cu pireu si salata de varza

Cina: Peste prajit in faina cu mamaliga

O saptamana fructuoasa va doresc!

P. S.: Stiu ca formatul jurnalului e nitel schimbat, nu e intentionat dar WordPress a schimbat modul de editare a textului si acum nu mai gasesc nimic pe aici, nici butoanele cu care faceam table, nici cele cu care coloram textul. Sper sa dau de capat si la asta, ce sa-i faci, ma consolez cu ideea ca invatarea de lucruri noi ma tine in forma.